Hervormde gemeente Oldebroek maakt gebruik van de kerkapp Appostel.
Via deze app kunt u alle kerkelijke (geld)zaken op één plek beheren.
U kunt op een gemakkelijke manier bijvoorbeeld uw bijdrage doen aan de wekelijkse collecte, overige giften doen maar ook inzien wie er de komende diensten voorgaan en het laatste nieuws lezen.

Geven via Appostel
Voor het geven aan een collecte maakt u in de app een tegoed aan via een digitale transactie via uw bank, op een zelfde wijze als een aankoop bij een willekeurige webshop.
Vervolgens kunt u uit dit tegoed een gift doen aan de wekelijkse collecte (gedurende de hele week), maar ook aan algemene doelen die worden weergegeven in de app.
Het tegoed dat u aankoopt is gekoppeld aan uw e-mail adres dat u tijdens het installeren opgeeft en is na aanschaf in beheer van onze kerkrentmeesters (niet bij een derde partij).
We vragen u zoveel mogelijk gebruik te maken van Appostel voor het doen van uw giften, u kunt exact geven aan de doelen die u belangrijk vindt en vereenvoudigd voor de kerk de verwerking hiervan.

Overige functies Appostel
Op dit moment heeft Appostel ook de volgende functies om u zo goed mogelijk van informatie te voorzien.

• Nieuwsberichten
  • Overzicht kerkdiensten met wie er voor gaan
  • Kerkblad (alleen voor leden)

U kunt Appostel downloaden via de App Store (Apple) of Google Play (Android).
Voor verdere uitleg zie de handleiding

Download hier de instructie ‘Appostel’ app