Oldebroek

Onze kerkelijk werker is predikant geworden en krijgt een eigen gemeente.
Door zijn vertrek is de kerkenraad van de Hervormde gemeente te Oldebroek (wijk 2) op zoek naar een

Kerkelijk werker

(0,7 fte)

De aanstelling geldt voor één jaar, met mogelijkheid tot verlenging naar een vast contract.
Wij zoeken iemand die:

• Belijdend lid is van de Protestantse Kerk in Nederland (of bereid te worden);
  • In samenwerking met de predikant pastoraal bezoekwerk doet onder ouderen;
  • Jongeren goed weet te bereiken en bereid is enkele uren catechese te geven;
  • In vorming en toerusting mee wil werken aan de opbouw van de gemeente;
  • Gevoel heeft voor het missionaire werk en hieraan praktische invulling kan geven;
  • Enthousiast en bewogen werkzaam wil zijn in ons midden;
  • Bij voorkeur in de regio woont of bereid is hiervoor te verhuizen;
  • Minimaal een HBO opleiding GPW heeft gevolgd, en in het bezit is van het testimonium Kerkelijk Werker.

Salariëring en arbeidsvoorwaarden op basis van de Arbeidsvoorwaardenregeling Protestantse Kerk in Nederland.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ds. M.J. Schuurman (predikant), tel. 0525-630828 of Bertil Jansen (scriba), tel. 06 – 20 99 05 42. Op de website www.hervormdoldebroek.nl vindt u ook informatie over onze gemeente.

Uw motivatiebrief met C.V. kunt u tot en met vrijdag 28 juni om 18.00u richten aan Bertil Jansen, email: scribawijk2@hervormdoldebroek.nl
Houdt u 3 t/m 5 juli vrij voor een eventueel gesprek?